New Books


Ett gäng nya böcker har hittat hem till mig på senaste, några är riktiga 20 kronorsfynd från Myrorna och de andra kommer från Adlibris och Akademibokhandeln. Nu behöver jag inte köpa böcker på ett tag ;) Vet inte riktigt vilken jag ska börja läsa när jag är färdig med min nuvarande bok, är väldigt sugen på "Last train to Memphis" som handlar om Elvis, men å andra sidan har jag velat läsa "Shantaram" hur länge som helst. Får se vilken det blir...
Läser ni mycket böcker? Vad läser ni just nu? Alltid kul att höra vad andra läser och få tips på nya böcker!

Boken om Lissabon har vi beställt för att vi funderar på att åka dit några dagar i sommar, har hittat riktigt billiga resor och det ser så himla vackert ut där!


Kommentarer
Postat av: Nina

drömde om dig i natt. ja drömde om dalahästar. hahahaha! urkul S



spännande om ni kommer iväg till Lissabon. kul å se ställen =)

2011-02-16 @ 17:01:48
URL: http://deliciously.se
Postat av: Elinas Hem

Jag både skriver (som hobby) och läser chic-lit, så just nu har jag precis börjat läsa "Bokcirkeln" och hittills är den lovande! Gillar annars även att läsa om verkliga människoöden, och då och då blir det någon skönlitteratur men den brukar vara ganska värdelös tycker jag haha... ta nobelpristagarna i litteratur till exempel, inget vidare om du frågar mig;-) Just ja, klassiker älskar jag också, de är ju klassiker av en anledning;-)

2011-02-16 @ 21:03:45
URL: http://elina85.blogg.se/
Postat av: Lillemor

Jag läser jusst nu shantaram =D Hur bra som helst tycker jag. Jag älskar att läsa och försöker läsa så mycket som möjligt. Grattis till utställningen förresten.

2011-02-17 @ 08:33:14
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0