Efter Tio...


Har preics gått upp, blev en riktigt lång sovmorgon för min del eftersom jag i stort sett inte har sovit en blund inatt. Har haft sånt halsont och svidande ögon och näsa, misstänker även att det har varit lite feber inblandat då jag har svettats och frysit omvartannat samt haft så svårt att skilja på om jag har drömt eller varit vaken. Har flyttat fram och tillbaka mella soffan och sängen...jobbigt har det varit. Känner mig inte alls bra just nu, sitter och tittar på Efter Tio och äter perfekt frukost för en ond hals, kall vaniljjoghurt med frysta hallon,
gud så gott det är =)


Kommentarer
Postat av: Johanna Finland-Sverige-Norge

Jag är också sjuk och är riktigt risig idag. Blir liksom bara värre. Har en marknadsföringsuppgift som jag måste få gjord idag +har lite tid imorgon men man blir så irriterad när man har noll ork. Vill bara dra täcket över huvudet när man är hostig, snuvig och febrig.

2011-02-03 @ 10:35:19
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Linda

vi har den där skålen fast stor, den lilla var jättefin! Usch för förkylning, här har det varit magsjukt istället :(

2011-02-03 @ 15:33:00
URL: http://pindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0