Mini cupcakes


Precis så här vill jag att mina minicupcakes ska se ut, fast istället för min vanliga frosting så ska jag toppa dem med nutella. Så färska hallon måste inhandlas idag. Har köpt jättefina små formar från Kalasform. Har någon av er gjort så här små någon gång? Det måste ju gå otroligt fort, och jag vill ju ha mina ganska kladdiga. Typ 5 minuter minuter måste ju räcka? Man kanske ska provgrädda en först och se hur lång tid det tar. Nä, nu måste jag återgå till städning och bakning. Har redan gjort färdigt citronkakan och plockat undan överallt. Måste hoppa in i duschen också för snart får jag besök av några tavelköpare :)


Kommentarer
Postat av: Nina

har oxå sådana där söta formar.. tänkte provbaka nästa helg här hemma. se h ur det vart. men jaaa räkna iaf fem min. sen skulle ja sticka med en sticka för å se hur pass kladdiga dem är. så att det inte bara är smet liksom..



hoppas dem blir super nu! =)

2011-08-12 @ 23:51:35
URL: http://deliciously.se
Postat av: Johanna

Jag har faktiskt inte gjort små förr men blir lite sugen då vi säljer små formar på jobbet. Ska köpa hem lite sådant före jag slutar då man får 2 förpackningar för 59. :) sista dagen på måndag för mig på Åhlens.

2011-08-13 @ 09:22:58
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0