God Morgon Lördag


Ååå så härligt med lördag! Här hemma har vi druckigt kaffe och tittar på nyhetsmorgon. Jag har även hunnit läsa ut en fantastisk bok; "The Help" av Kathryn Stockett- den var ju sååå bra! Jag har verkligen haft tur med mina senaste böcker, har inte läst en dålig bok på evigheter. Brukar alltid titta på The New York Times Best seller lista för att få lite tips på bra böcker. Nu ska jag jag ge mig på nya numret av "Sköna Hem", känner verkligen för att göra något pyssligt idag, vill ju måla en tavla och fixa lite här hemma. Men vi tar dagen som den kommer, jag älskar att ha en hel helg framör mig utan något inplanerat, bara njuta av varenda lediga minut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0