New Books


Två nya böcker är hemklickade på favoritstället Adlibris. Läste nyss ut en bok av Joyce Carol Oates som heter "Little Bird Of Heaven". Jag brukar ju älska hennes böcker, men just den fick bara godkänt. Inte alls dålig, men ingen "wow feeling" när sista sidan var läst. Tror att båda deswsa nya böcker kommer att vara grymt bra. Jag vet inte hur många läsare jag har som läser böcker, men ett tips är att spana på New York Times Bestseller list. Nästan alla böcker jag läst på senaste har jag hittat där, till exempel "Eat, Pray, Love", "The Help" och även dessa nyklickade ovan. Kanske ska sätta ihop en liten lista senaste med tips på några av de bästa böckerna jag har läst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0