What A Birthday Girl Wants...


Den 25 mars fyller lilla jag 24 år (fy vad gammal jag blir...) och så här ser min önskelista ut!

1. Burkar från Dixie för bönor, kakao, ris och kakor.
2. Vit diskmedelspump från Cult Design
3. Väggord i svart trä från Mique
4. Rosa skål från Iittala
5. Böcker (på engelska) The Beach, Shantaram och The Taking
6. Presentkort på IKEA, Cervera, Iittala, H&M och Åhlens
7. Brödburk från Åhlens
8. New Moon på DVD
9. True Blood DVD- box
10. Kivi lyktor (de små) från Iittala i färgerna Water Green och Red Garnet
11. Bricka från Svenkt Tenn i rött eller blått.
12. Produkter från Clarins; Pure Melt Cleansing Gel, Beauty flash Balm och Eye Revive Beauty Flash
13. Stor rosa vas från IKEA STOCKHOLM serien


Kommentarer
Postat av: Johanna

Fina saker!



Och ja, Stockmann home har riktigt läckra grejer! Och dessutom relativt prisvärda. Finns liksom något för alla och inte bara svindyra saker. Me like!

2010-03-11 @ 11:14:35
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: C

Fint! Jag vill ha diskmedelsflaskan från cult, värmeljusstakarna, brödlådan... ÄLSKAR inredning! Håller på och fixar i nya lägenheten för fullt. Blir såå fint! Så kul! :-D Du inreder för fullt du med märker jag hihi.

2010-03-12 @ 18:13:15
URL: http://cblog.blogg.se/
Postat av: Nina

jahaaaaaaaaa denna... den såg ja ju.. suck

2010-03-22 @ 12:07:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0