Tired Of This...


Ja nu är jag rejält trött på den här jäkla företagsekonomin. Tenta imorgon och jag vet inte alls hur det kommer att gå. Har faktiskt lärt mig en hel del grejer idag som jag tidigare inte förstått, så det känns väldigt skönt! Dock är det fortfarande några kalkyler som jag inte alls vet hur man räknar ut...Men jag hoppas på det bästa, gör så gott jag kan imorgon och sen får det gå som det går, kan ju inte göra så mycket mer. Men nu är det färdigpluggat för min del, ska strax möta upp Eleonor och kolla på Svenska Hollywoodfruar och min lilla älskling Anna Anka, I love her! Otroligt kul att folk blir så upprörda över hennes åsikter, trist att det är sista programmet ikväll...


Kommentarer
Postat av: Nina

upprörda. hahha. ja tycker hon är blåst på vissa punkter. har skev syn på saker å ting. men sen är det väl alltid nån som tar åt sig och blir irriterad/förbannad...



mässan va jätte skoj. mest för sällskapet.. va på hus å hem. men det va så mkt folk i söndags så vi gick därifrån. va så himlans trångt! kunde liksom inte kolla på saker å ting. köa för å se en monter. så det va trist.



putte höll på å busa med theo. försökte få honom å sova med honom. gick inte så bra va :P hah..



hoppas det går bra på tentan imorrn. vet hur jäkla jobbigt det kan va! jäkla kalkyler hit å dit. man kan ju bli snurrig för mindre :P haha! massa lycka till iaf..



det är hemskt med lägenheter. faktiskt. vet själv. därför vi tog den här.. så att vi hade en ordentlig iaf. även om den kostar..



bara å höra av dig om du kan ses. ja e ju oftast hemma.. krams!

2009-10-05 @ 20:51:11
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Eleonor

Fan vilken söt liten pojke =)

2009-10-05 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0