Paranormal Activity


Jag och Fredrik kollade på skräckisen "Paranormal Activity" igår innan vi skulle lägga oss- BIG MISTAKE- så jäkla läskig film, vid ett tillfälle så började jag att gråta för det var så läskigt! Den är filmad på samma sätt som "Blair Witch Project" och utger sig för att vara en sann händelse och den börjar med en liten text där de vill tacka polisen för att de fick visa filmklippen. Läskig och jäkligt obehaglig, se absolut inte denna ensam, var så glad att jag hade Fredrik att sova bredvid! Efter filmen letade vi länge efter info om filmen för att ta reda på om det var äkta eller inte...och det är inte på riktigt! Se trailern:


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Jag och Jason sag trailern nar vi var pa bio..Usch jag va radd bara av att se trailern...

2009-10-29 @ 15:56:36
URL: http://beautifulsouth.blogg.se/
Postat av: ANNNAAAH

åh, vill se :(( älskar skräckfilm hehe

2009-11-01 @ 13:08:46
URL: http://annnaaah.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill se :9 ps. fin blogg och ljuvliga muffinsar du kan baka :D

2009-11-04 @ 13:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0