Lägenhetsvisning


Nästa vecka har vi tre lägenhetsvisningar att gå på. Ska bli kul, det är skönt när någonting händer även om chansen är ganska liten att vi får någon av dem. Den jag vill ha mest ligger vi på plats 26...men det vore så nice, en trea på 70 kvadrat. De andra två är ettor på 50 respektive 43 kvadrat. Men jag är desperat, tar vad jag än får, vill ju bara bo med min älskling NU! Har letat lägenhet i 10 månader, blir ju fasiken knäpp snart...Jag hoppas, hoppas, HOPPAS att vi har tur och får någon utav dem.


Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas ni får en av dem iaf. å att ni gillar den en massa.. :D



kul att du fick dina kuddar tillslut. lät hysteriskt, ja. haha! lite roligt dock.



ja kan tänka mej att det fanns en hel del snyggt där. men sånt får ligga på hyllan nu då pengarna inte flödar. ska ju spara ihop till theo ś rum och sen kalaset. så det blir ju lite å stå i..



blir den 29 nov. hoppas ni kan komma förbi en liten stund.. krams!



förrsten.. hur gick tentan?

2009-10-11 @ 21:37:47
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0