Monday


Jäklar vad sommaren har slagit till! Så trist att man ska behöva hänga på jobbet, men om två veckor har jag semester och då blir det äntligen Rom för mig och älsklingen, längtar sååå!
Idag har jag träffat Nina, var över med lite kläder som hon skulle låna. Så kul att få träffa Theo igen, han hade ju blivit så stor och så himla söt. Glad och nöjd kille =)
Nu är jag hemma hos älsklingen, vi har precis käkat middag och snart ska vi pussas och kramas lite =)
Har fått ett erbjudande om att komma på visning för en lägenhet, men tyvärr så ligger den i Blackeberg, dock är det ju iofs lika långt till stan då som det är för mig, men ändå, känns verkligen att det är helt åt fel håll. Nästa onsdag är det visning och förmodligen kommer vi gå, vill ju bara bo med min söta älskling NU!!!
Nu blir det mys! ♥

Kommentarer
Postat av: Nina ♡

här kan du gotta dig:



http://www.hemtex.com/sv/Start/Sovrum/



finns såååå måååånga med stjärnor. vill ha allllllllt! :D

2009-10-24 @ 09:58:23
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0