First day of school...


Idag hade jag min första dag i skolan. Gick hur bra som helst! =) Ska bli så spännande att sätta igång och plugga igen, så skönt att få använda hjärnan igen och lära sig nya intressanta saker. Idag har jag haft två föreläsningar; Marknadsföring och företagsekonomi, båda superintressanta. Har även hittat ett gäng tjejer som jag klickade med direkt och det är så lättande, alltid mycket roligare att hänga i skolan om man hittar människor man trivs med. Vi är bara nio tjejer i klassen och 34 killar, haha, så vi tjejer måste hålla ihop =) Var på jakt efter en bok på eftermiddagen, kommer in på Akademibokhandeln och hittar boken- för 900 spänn! No way...klickade hem den istället på Adlibris för 580 kr. Dock hinner boken förmodligen inte komma den här veckan. En liten miss av skolan att inte skicka ut en lista på kurslitteratur innan allt startade. Men men lyckades fixa läxan iallfall, skönt, alla frågor färdiga. Det gäller att hålla tempot, det är väldigt komprimerat! Sova nu, imorgon är en låååång dag med skolan och sen jobb hela kvällen. Good Night!

Kommentarer
Postat av: Nina

tack..



å spännande! kul att du tyckte det va skoj å att det gick bra :D

2009-08-19 @ 20:33:00
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Annika!

Halloj! Vad roligt att allt gick bra! Vem har du som lärare i marknadsföring? Är det Kotler du ska köpa? Det är en härligt tjock bok måste jag säga..hehe!

Puss och kram!

2009-08-20 @ 09:03:54
Postat av: sara

Yes Annika det är Kotler vi ska köpa, tjockaste boken jag någonsin sett =) Men jag älskar ämnet, så jäkla roligt och läraren är ju helt fantastisk, Thomas har jag, hade du också honom? Kram

2009-08-21 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0