My art




Förra helgen när vi hade födelsedagsfesten här hemma så kom en del mina tavlor upp på väggarna. I mitt rum har jag mitt "Livets träd". Mormor blev väldigt förtjust i den så jag ska måla en liknande till henne i födelsedagspresent. De övriga tavlorna sitter i vardagsrummet. Tavlan med löven är väldigt populär märker jag när folk kommer på besök. Och jag har till och med fått en beställning på den fast i andra färger. Så nu ska jag sälja en tavla för första gången!
Har massor av ideér till fler tavlor jag vill måla, måste bara hitta tiden, det tar ju ett par timmar.

Kommentarer
Postat av: Tamara

Jag visade just min kompis dina tavlor och hon tycker du är jättebra och har inspirerat henne att också måla en tavla :))



Tack för att du svarade, jag har saknat dig jättemycket <33 och jag hoppas vi hinner få tid att umgås isommar med mina resor och allting och att du också har tid med ditt jobb och så :)



Vad kuul att ni ska gå och se den, jag vet inte vad det var för åldergräns, jag tror det var 13 men om du är med så kommer nog Melanie också in :)



Vi har redan beställt Twilight från cdon, eller iallafall lagt så att en ska vara upptagen till oss. Mamma blev också alldeles tokig i Twilight har beställt böckerna åt oss :DD

Jag tror att du också skulle gilla böckerna! :))



Jag hoppas vi ses snart före/efter mina resor ;) <33

Puss&Kram!

2009-04-04 @ 22:40:50
URL: http://tammymanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0