Lite nytt...igen






Har varit i farten och shoppat i veckan! Två underbara kjolar från Gina Tricot, en i samma modell som den jag köpte i helgen fast i andra färger. Blev ju alldeles till mig när jag och Nina var i stan i måndags och jag såg att den fanns i annan färg. Hittade även en underbar spetskjol med tyll, ååå vad kär jag är i den. Kommer nog att invigas på personlfesten nästa helg. En Kiss tee från herravdelningen, jag är ju en riktig sucker för rockiga tee's så denna kunde jag inte säga nej till! Och äntligen har jag ett par rosa Converse i  min skosamling, dom är så fina!
Idag efter jobbet gick jag en sväng förbi outleten som ligger i närheten och där fyndade jag sjalar i 100% cashmere. Så det blev en i grönt till mig själv och en i vanilj till mamma. Jag älskar verkligen cashmere, ångrar att jag inte köpte en till, fanns i en jättefin nougat färg. Öppet sista dagen imorgon så jag kanske tar en sväng efter jobbet...=)


Kommentarer
Postat av: Nina

vill ha den där med tyll. den va så fin! mums!

2008-10-30 @ 10:57:48
URL: http://modesida.blogg.se/me
Postat av: Tammy

Hejsan! joo har det super super mega jättebra och i övermorgon på Lördag ska jag och Camilla ha Halloween fäääst och då ska vi bjuda alla killar utom öh... undantag... och då ska vi ha sååå kul =)=)=)=) Jag har t.o.m gått med på att köpa halloween-grejer, typ spindelnät och plastspindlar, haha :)<33 men jag ser verkligt fram emot det...



... Också att du kommer i Jul :D, fast jag komer ha en liten julfest med mina kompisar hemma hos mamma vid något skede... <33, jag saknar dig storasyster! Vad glad jag är att du kommer över julen... Jag har saknat min älskade londonkjol ocksåå... :D



Ha de så bra! :)

2008-10-30 @ 18:17:34
URL: http://tammymanty.blogg.se/
Postat av: Tammy

Jag älskar kiss tröjan och dem där skorna ;)

alla har såna nuförtiden :D

2008-10-30 @ 18:18:17
URL: http://tammymanty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0