Läkaren idag...igen...

Det är väl typ hundrade gången jag går till läkaren för i år, ska dit klockan 11 idag. Är hemma från jobbet vilket inte alls känns kul...Har kännt mig så jäkla dålig de senaste två veckorna. Är i stort sett trött och utmattad hela tiden, är extremt yr, som om jag vore full! Har blödit näsblod, hostar, mår illa, har ingen aptit och igår började jag helt plötsligt kräkas...
Hoppas verkligen att det inte är något allvarligt, är trött på att vara den som alltid är sjuk, har ju varit det hela sommaren. Vill bara känna mig frisk och orka med allt.

Kommentarer
Postat av: Nina

hoppas det går bra. du får skriva sen på bloggen hur det gick! (min blogg alltså som svar :P)



synd att ja inte vet vart mina gamla franska böcker är nånstans.. om ja ens har dem kvar. då kunde du fått dem å bläddra i.. någe kan man ju lära sig där s



ludde mår myyycket bättre idag iaf. han kan gå. så det blir ingen veterinär. utan han ska fortsätta vila bara. imorse lät det som om han skulle riva huset. asså han va så jävla pigg (för lite motion igår).. så det va skönt.. :D

2008-10-08 @ 10:22:18
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0