Another day....

image2008
Känner mig riktigt duktig över att jag har gjort färdigt mitt statistik arbete för matematik kursen, nu slipper jag sitta och stressa med det imorgon. Så nu är det dags för sängen, ska upp tidigt imorgon och jobba extra innan "riktiga" jobbet...Jag börjar verkligen längta efter min semester som börjar i juni, kan inte fatta att tiden har gått så fort, började ju jobba där i januari. Och det faktum att Paris resan närmar sig känns helt underbart! Nä, nu är det sängen som gäller. God Natt!

Kommentarer
Postat av: tammie

jag saknar ihjel mig efter dej ockso...

I'll be in Finland the 2nd of June, but I'll only be there like 2 weeks, then it's time for Sweden...

Vet du vad... =) Kerringtanten Birgitta den fulaste bajskorven i hela verlden har flyttat ut... Vilka lyckliga nyheter, eller hur?

Ja, en jag skriver ner jag for nermare information... Byee siss!

Love&miss u very much... C U L8er
/ Tammie

2008-05-14 @ 00:34:12
URL: http://tammiemanty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0