Dags att börja fixa sig...

image1792
Nu börjar det bli dags att fixa sig inför kvällen. Har precis varit en sväng till Systembolaget med Eleonor. Det blev favoriten Black Tower och frysta jordgubbar, vi ska mixa lite drinkar ikväll =) Plus att vi har lite hallon vodka kvar från förra gången, så det tänkte vi blanda med hallonsoda.
Har absolut ingen aning om vad jag ska ha på mig. Kom på att jag har min satinkjol med rosett från Indiska som jag inte har använt än...fast helst vill jag ju ha mina lackisar från American Apparel, älskar verkligen dom! Det var ett tag sen jag hade klänning på mig, har ju en ny från MQ som jag inte har använt än...funderar även på att kanske ta min nya Save the future tee från Gina och köra på lite hippiestil med mitt flätade guldband i håret....nu är det iallfall tvätta och föna håret, och fixa brun utan sol som gäller!

Kommentarer
Postat av: Natalia

Hallu!

Jodå livet rullar på här, själv då? Nä det var så mkt då... Veckan som kommer är rätt tjock, kan däremot ev på söndag eller veckan därefter? När kan du, vardagskvällar eller helger? Du får jättegärna påminna mig om filmerna, har världens ångest över att jag alltid glömmer dem!

kramar

2008-02-23 @ 19:01:07
URL: http://hellopiggy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0