Jag såg...Måns och Marie


I tisdags när jag och Patrick var i stan på en liten shoppingrunda såg jag Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt. Det var en extret lång kö på Hötorget utanför Konserthuset. Såg massa fotografer och alla var jätteuppklädda. Tänkte inte så mycket på vad det var som pågick där utan gick bara förbi och fick en skymt av de två, riktigt snygga var dom, uppklädda, ja ni ser ju på bilden =) Fick sedan reda på att det var ju Polarpriset som skulle delas ut där och hade jag tagit mig tid och tittat ordenligt i kön så hade jag ju sett massa kändisar! Kollade på nätet och hela kändis sverige var ju där bl.a: Björn Gustavsson, Lena Philipsson, Fredrik Reinfeldt, Charlotte Perrelli, Amy Diamond, Pernilla Wahlgren, Carolina Winberg, Sahara Hotnights, Lill Babs...ja mycket kändisar helt enkelt, fan att jag inte såg någon coolare än Marie och Måns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0