Lackleggings- Ja tack!

image1405
Ibörjan när silver och guldleggings kom ut på marknaden var jag verkligen anti, tyckte att det var ruskigt fult och kunde inte förstå hur någon normal människa kunde sätta på sig något sådant. Samma sak gällde svarta lackleggings, men nu har jag insett hur jäkla snyggt det är med ett par svarta. Det är ju hur coolt som helst, speciellt när man ska ut och parta, med ett långt linne och höga heels! Men dessa från American Apparel är ju typ helt omöjliga att få tag i, kollade Nelly.se och man måste tydligen skriva upp sig på väntelista, helt sjukt =) Och jag kan ju tänka mig hur lång den där listan är...Vet ju att Gina Tricot har, men ryktet går ju att de alltid är slut.
Någon som vet vart man kan få tag i ett par någon annanstans? 

Kommentarer
Postat av: Kakan

gina tricot har haft, tror de finns kvar. American apple också!

2007-10-18 @ 21:29:24
URL: http://megaytlig.blogg.se
Postat av: Tammie

Inte riktigt min stil, men hehe =)( Om du vill ha lockigt hår och har heemskt tjockt hår, gör aldrig miniflätor i ditt hår, jag prövade för att få vågigt hår, men nu liknar jag bara en troll )

2007-10-20 @ 20:58:32
URL: http://tammiemanty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0