Jag såg...

image1377
Igår blev det många kändisar för min del. Först var det idolkillarna Daniel och Mattias som jag såg. Dom kom springande på humlegårdsgatan och där gick jag med barnvagn och typ blockerade hela vägen så Mattias sa "ursäkta" med världens sötaste smile. Han är galet snygg och han luktade så jäkla gott =)
Några sekunder efter det såg jag Pernilla Wahlgren, hon var riktigt snygg i en gräddvit trench och höga svarta stövlar. Sen såg jag även en känd idrottstjej, men eftersom jag har noll koll på sport så vet jag inte vad hon heter...

Kommentarer
Postat av: Fashi

Hej hopp!
På Fashi har vi nu två stycken "undersökningar", mer eller mindre onödiga, men de som deltar har chans att bli länkade på sidan (Vi har ungefär 200-400 besökare/dag) så var med och delta :)
Kram

Förresten, har du någon aning om vad "idrottstjejen" sysslar med för sport ? ^^

2007-10-10 @ 14:21:34
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Fashi

Då är det bara att svara på frågorna i de två senaste inläggen ^^
okej, är det någon känd eller halvkänd? svårt för dig att veta, men jag menar om det är typ som Hannaljungberg och Victoria Svensson, eller lite mindre? ;)

2007-10-10 @ 14:40:35
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0