Pirates Of The Caribbean

image708
Igår var jag och Patrick på bio och såg "Pirates Of The Caribbean". Har verkligen längtat efter att få se den enda sen jag såg tvåan förra sommaren. Och den var ju helt underbar! Var först lite orolig för att det bara skulle bli larvigt och utdraget, men den va verkligen riktigt bra. Och Johnny Depp som Jack Sparrow är hans bästa roll nånsin, så jäkla rolig, är galet kär i honom =) Mycket bra film helt enkelt! Och det ryktas ju om att det ska komma en fyra oxå och det hoppas jag verkligen!

Kommentarer
Postat av: Nina

det är keiras miner ja stör mej på..
hon putar med munnen heeeela tiden.
typ samma min hela filmen igenom??
depp e ju ruggigt bra å rolig =) hahah..

2007-05-26 @ 23:25:58
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: melanie

Jag vill verkligen se den. Den värkar vara jätte bra.

2007-05-27 @ 12:07:32
URL: http://melaniesparadis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0