Sjukling

Jaha, då har man gått och blivit sjuk. Och den värsta sjukdommen av de alla- magsjuka. Har kramat toalettstolen hela natten...fy så himla vidrigt! Förstår inte vem som har kunnat smitta mig, ingen i min omgivning har varit sjuk. Är helt utmattad och trött nu, men kan inte somna på grund av illamåendet. Åt en piggelin nyss och den hjälpte faktiskt lite. Mamma var så himla snäll och gick ner och köpte en Coca Cola Zero och Piggelin, så nu har jag lite att roa mig med:
image285
Det är verkligen tur att jag har alla säsonger av "Newlyweds", Jessica Simpson gör mig genast på bättre humör med sina dumma kometarer och allt. Och Cosmopolitan kom förra veckan men har ännu inte läst den, så nu passar det ju perfekt.



Kommentarer
Postat av: Nina

nej va jobbigt!!
krya på dig..
kram

2007-04-23 @ 14:00:33
URL: http://modesida.blogg.se/
Postat av: Nina

jo du har väl förlorat så mkt näring.. usch. hoppas du får i dig lite mer sen, bra iaf att du fick i dig lite soppa.
såg inte ditt meddelande, hade på ljudlös tydligen =) men det var ju bra att du hitta knappen iaf.. haha.. då ses vi imörrn med andra ord.. =)

2007-04-23 @ 14:59:50
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0