Insanity Fit Test #3


Då har jag precis avklarat mitt tredje Insanity Fit Test. Det är alltså ett test som man gör efter varje två veckors period för att se hur man förbättras av träningen. Precis som förra gången så knäckte jag mina förra resultat och visade förbättring på alla övningar. Här kan ni jämföra med mitt förra Fit Test.

1. Switch Kicks - 83 st
2. Power Jacks - 43 st
3. Power Knees - 88 st
4. Power Jumps - 31 st
5. Globe Jumps - 10 st
6. Suicide Jumps - 7 st
7. Push- Up Jacks - 15 st
8. Low Plank Oblique - 26 st

Fan vad coolt det känns att göra en övning som man gjorde för två veckor sedan och att orka göra fler än förra gången :) 
Kl 17.00 idag väntar mitt första pass i max månaden, 60 minuter högintensiv träning. Holy shit...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0