Jakten på någonting nyttigt!




Var helt desperat hungrig igår efter att jag hade varit i skolan och jobbat någa timmar, hade liksom helt glömt bort att hålla koll på timmarna. Vill ju undvika att bli desperat hungrig, då gör man lätt fel val. Hade en rast på 2 timmar innan jag skulle jobba igen, så jag sprang runt i alla matbutiken på Karlaplan för att hitta något att käka, men det var ju så jäkla svårt att hitta något som gick att käka bara så där, utan tillagning. Var ute efter några nyttiga bars, med t.ex müsli och frukt, men hittade inte en enda! Och Naturdiet bars innehåller så jäkla mycket fett, dom ska man passa sig för! Till slut hittade jag en drickyoghurt från ViktVäktarna så det fick bli den. God var den =) Satte migg vid fontänen vid Karlaplan med min bok och bara njöt och gav mig själv en klapp på huvudet för att jag hade lyckats undvika att köpa något onytigt i desperation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0