At Work!

Idag extrajobbar jag ute på Lidingö i några timmar. Så himla härligt här ute, precis som att vara på landet. Så efter lunch tänkte jag ta med kidsen på en långpromenad, kombinerar nytta med nöje =)
Hann inte käka frukost imorse, utan det blev bara en kopp kaffe. Dock hade jag sådan tur att jag hann springa in på Ica på T- Centralen innan t-banan till Ropsten kom. Köpte en Wasa knäckebröd med fyllning och en banan. Dock kollade jag på innehållsförteckningen på knäckebrödet och det var inte alls så nyttigt...men hundra gånger bättre än att köpa någon fralla med smör och ost...köpte även en burk fiskbullar för att ha till lunch, tillsammans med fullkornsris och gröna ärtor, blir perfekt. Fiskbullar är ett bra tips som både lunch eller middag (om man nu gillar det ) Mättar bra, är nyttigt och kostar inte alls mycket, lätt att ta med sig också. Finns ju även laxbullar...mmm så gott! Man kan även köpa fiskbullarna i bara buljong och göra någon egen sås till så slipper man de onödiga kalorierna.

Kommentarer
Postat av: Nina

ja så synd!

2009-08-15 @ 17:14:36
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0