Resultat


Jag har bestämt mig för att sluta väga mig hemma på min våg då den inte är pålitlig. Ska väga mig nere hos läkaren istället, vågen står i hallen så jag tänkte att jag bara smiter upp där typ två gånger i månaden och väger mig, haha :)
Här är iallafall mina resultat hittills efter 3,5 veckor (räknar inte med veckan då jag var i Helsingfors)
Vägde mig senast några dagar innan jag åkte till Helsingfors så jag vet inte om jag har gått ner mer nu.

- 4,5 kg
- 17 cm i midjan
- 8 cm höft
- 5 cm rumpa
- 4 cm armar
- 6 cm lår
Bröst - ingen förändring

På måndag börjar jag med Insanity workout och kommer att väga och mäta efter halva tiden (30 dagar) och sedan när jag är färdig (60 dagar) Ska även ta före och efter bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0