Lunch


Har precis ätit denna fiskgryta med råris och sallad till lunch, så gott! Har varit ute på min dagliga runda och jag kan meddela att jag har förbättrat min tid med 8 minuter, det tog 27 minuter istället för 35 som det brukar :) Den första backen jag brukar tycka är så jobbig kändes inte alls lika tuff idag heller, härligt med resultat och framsteg! :) Något annat jag har blivit bättre på ät att äta långsamt och att ta mindre portioner, blir mätt och glad längre nu känner jag än förut när jag bara kastade i mig maten och det är skönt att aldrig behöva bli sådär äckligt mätt. Nu ska jag ta fram mina färger och måla lite, var ett bra tag sedan nu.


Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Harligt Charla!!! Man kan liksom "tavla" med sig sjalv. Jag brukar forsoka att gora mer och mer steps pa en timme. Man orkar ju mer och mer!

2011-08-08 @ 17:15:24
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0