Dag 5


Så här såg jag ut idag på min promenad!

Har precis kommit in från dagens powerwalk. Svettas som fan! Klunkar vatten, är redan inne på 1 liter, glömde dricka innan vilket inte var så bra. Det är varmt ute idag så jag kände verkligene fter halva tiden att jag skulle behöva vatten. Men det gick bra iallafall. Den vägen jag går har 4 uppförsbackar. Den första är helt vidrig men idag gick det bättre, så det gjorde mig glad. Den sista backen som är precis innan jag är hemma igen är galet jobbig. Först är det en lååååång, men inte brant, backe. Sedan helt plötsligt blir det jättebrant och man kommer in i skogen, därefter blir det jättebrant igen och på toppen är det trappor. Jag är helt förstörd när jag kommer upp. Målet är att ta den sista biten som ingenting, då blir jag jäkligt nöjd :)

Detta är femte dagen med daglig powerwalk och bra mat. Känner mig fortfarande lika pepp som dag ett, som om inget kan komma i min väg. Gillar den känslan! Köpte en hel del nya saker i går på både XXL och Stadium som jag ska visa senare. Nu är det dags för en väääldigt sen frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0