1 vecka

Idag är det en vecka sedan jag beslutade mig för att börja träna och äta nyttigt. Jag tycker nästan att man automatiskt vill äta bra när man börjar träna, det går lite hand i hand. Än så länge känns det sååå bra, inte ett dugg jobbigt, bara naturligt. Precis så ska det kännas, då vet man att man har bestämt sig. Det har funnits både godis och glass hemma idag men jag känner mig inte intresserad, äter hellre lite vaniljyoghurt eller vattenmelon. Idag har jag dock känt mig lite dålig, trött, huvudvärk och allmänt off så jag skippade Hip Hop Abs idag, men imorgon kör jag igen :)

Dagens mat och träning har sett ut så här:

Frukost:
2 skivor knäckebröd med mjukost (7%) och gurka, 0,5 liter vatten.

Träning:
35 minuter powerwalk

Lunch:
9 fiskbullar i hummersås, 2 kokta potatisar, kokt broccoli

Middag:
Linsgryta med en klick turkisk yoghurt

Kvällsgott:
2 dl vaniljyoghurt, 1 dl fullkornsflingor

Känns som om jag har ätit linsgrytan hela livet nu, haha, men jag gjorde en sån stor kastrull och det blev galet gott. Men nu är det bara en portion kvar! Ska lägga upp receptet imorgon, så grymt gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0