God Morgon!


Good morning all you skinny bitches! =) Här sitter jag och dricker lite kaffe och kollar runt på olika bloggar. Träningskläderna är på och Ipoden ligger på laddning. Alldeles strax beger jag mig ut på en morgonpromenad på 30 minuter. Har faktiskt aldrig varit ute på någon sådan promenix sedan vi flyttade hit så idag tänkte jag leta upp en perfekt väg att gå som tar exakt 30 minuter. Det är perfekt att gå en sådan varje dag! Kommer dock inte ha tid till det varje dag, men jag ska göra det alla de dagarna då jag har möjlighet. Känner verkligen att jag måste komma igång lite med träningen nu när jag har gått ner så mycket.
Ska även ta mig iväg til Vällingby någon dag och köpa ett gymkort, eller ja ett träningskort kanske man säger eftersom jag aldrig kommer sätta min fot i gymmet! Jag håller mig till gruppträning så som dans, aerobics, core och poweryoga .Hade även tänkt att börja simma eftersom det är perfekt träning för hela kroppen.

Vi hörs snart igen när jag kommer in från promenaden. Då ska jag visa vad jag äter till frukost och så blir det ett recept på en underbart god och nyttig soppa!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Du är så himla duktig Charla!

2010-04-27 @ 14:28:18
URL: http://swedishdaisy.blog.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0