God Morgon!


Idag är jag uppe tidigt och jag tycker att det är så härligt! Känns så skönt att veta att man har hela dagen framför sig och man får liksom mycket mer tid. Man kan med andra ord blogga ett par timmar utan att få dåligt samvete, hihi =) Dricker kaffe och bläddrar i det nya numret av Plaza som är en av mina favoriter när det gäller inredning. På tal om tidningar så funderar jag på att kanske börja prenumerera på Topp Hälsa, jag älskar tidningar och det vore ju inte helt fel med lite hälsoinspiration! Ska kolla runt lite på nätet och se ifall man kan hitta något trevligt prenumerationserbjudande, man vill ju gärna ha någon rolig premie, hehe =)
Får se om det blir någon promenad idag. Det är ju sjukstuga här hemma och tyvärr så börjar jag också känna av det. Det är ju ganska oundvikligt att inte bli smittad. Men jag försöker köra "mind over body" och bara tänka mig så frisk som möjligt =) Det vore ju så härligt att komma ut på en promenad.
Jag har faktiskt inte kunnat hålla mig från vågen, skulle ju egentligen vänta två veckor innan jag vägde mig igen, men jag har fuskat lite och med glädje sett att jag redan gått ner 0,8 kg sen i söndags. Wohoo, känns ju himla härligt, så med all förmodan är det ett helt kg på söndag. Men nu ska jag hålla mig till nästa söndag innan jag väger mig igen!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Bra gjort! Satan så du rasar!

Ang anslagstavlan, jo det är presentpapper på ena sidan =)

Bra tips om godiset faktist. Ja träning är underbart när man kommit igång! Tror det är bra att där också inte tvinga sig att gå ett visst antal i början utan ta det som man känner för så kommer det av sig själv att man vill gå oftare.

Hoppas du får en bra helg!

2010-04-29 @ 19:46:46
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0