Försovit mig...


Det finns inget jobbigare än att försova sig, tycker jag. Det får mig att känna mig som om jag är tillbaka i gymnasiet igen när man var så oansvarig och opålitlig och faktiskt inte brydda sig så mycket. Vaknade imorse av att telefonen har ett väldans liv för sig, men det tog ett bra tag innan jag liksom förstod att det var MIN telefon som lät. Och så fort den blev tyst så gled jag tillbaka in i sömnen. Fast undermedvetet så tänkte jag på telefonen och kopplade till slut att det var alarmet som ringde. Så fel jag hade....det var Felicia som ringde och klockan var kvart över nio! Hur fasiken gick det till!?!?!? Hade ställt klockan på sju....men att den har rignt har jag inte ens hört. Och jag blir så irriterad på mig själv! Hålla på och försova sig liksom när man har något viktigt att göra. Hade en ny kurs i installationsteknik som började idag. Och visst det är bara att ta någons anteckningar, men jag skäms liksom över att ens fråga, jag borde ha varit där själv ju!!!
Aja baja på mig, ska stå i skamvrån hela dagen...

Ska dock ta det onda med det goda och passa på och gå ut på en morgonrunda och sedan arbeta med vår marknadsplan för vårt företag i skolan. Ska även söka lite fler jobb. Det håller på att driva mig tillvansinne att vi ska ha LIA under hela hösten (lärande i arbetet) och jag har fortfarande inte hittat något! Sån jäkla inre stress att gå och tänka på det hela tiden. kan inte någon snäll liten människa bara ge mig ett jobb inom IT, inlindat i en söt rosett, så skulle jag bli så glad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0