Forgive Me Father For I Have Sinned...


Igår syndade jag ju lite....hade en mysig lördagskväll med älsklingen, vi käkade tacos till middag, drack lite vin och åt lite smågodis. Och på kvällen låg jag dubbelvikt med magont och illamående. Kroppen reagerade nog efter att ha varit "nyttig" i en vecka. Kände mig så jäkla äcklig, har ju kännt mig så fräsch hela veckan när man bara har ätit nyttig och så känns det så jobbigt när man ligger där och mår så dåligt för att man har ätit fel. Det är inte värt det! Men ändå käkade jag ju inte så mycket, för även om jag tänker tillåta mig själv att synda lite på helger så ska det alltid vara med måtta. Men men kroppen sa ifrån och jag tänker lyssna, Ska ta en kop kaffe nu och sen ska jag och älskligen ut på en långpromenad. Ska till affären också och köpa hem lite nyttigt hit till älskligen. Idag blir det nog sallad till måde lunch och middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0