Vilodag


Idag är det min vilodag från Insanity...men det betyder inte att jag tänker vila! Jag och Fredrik ska strax ut i skogen för en ordentlig powerwalk och sedan ska jag prova P90X- Ab Ripper X. Jag ser att det är många som gör P90X efter att de är klara med Insanity. Men jag vet inte om det är något för mig. Man verkar behöva så mycket redskap, med Insanity behöver man bara en matta och sin egen kropp. Med denna magträningen med P90X ser bra ut iallafall och det är kul att prova något nytt.
Efter Insanity ska jag köra The Asylum som också är ett träningsprogram med Shaunt T. Han är så jäkla bra, vill inte ha någon annan :) Efter det fortsätter jag med Hip Hop Abs och nästa år kör jag en till runda med Insanity. Så ser min plan ut. Jag ska bli fit! :)


Kommentarer
Postat av: Helena

Har spejat runt lite på din blogg och blivit sjukt inspirerad att verkligen satsa på träningen fullt ut. Tränar du hemma med Shaun T:s dvd:er? Var har du i såna fall köpt dem? Det verkar vara galet effektivt!

2011-10-10 @ 15:05:17
URL: http://hella.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0