Min träningsplan


Jag har försökt att göra en liten planering över hur jag ska träna det närmaste året. Började ju träna i augusti och det var definitv ingen "quick fix" jag var ute efter utan en helt ny livsstil. Första månaden körde jag Insanity och dagliga powerwalks. Nu är jag mitt uppe i Insanity som är ett 60- dagars träningsprogram. Jag har nu bara 17 dagar kvar!? Kan inte fatta att jag snart är färdig med det :) Så vad ska jag göra efter Insanity? Jo...

•Efter Insanity tar jag en veckas paus då jag tänker äta väldigt kontrollerat och endast powerwalka MINST en gång om dagen.

• Därefter kör jag igång med Asylum workout som är nästa steget efter Insanity, det är ett 30 dagars program.

• När jag är färdig med det så är det förmodligen någonstans mitt i december, så ut och powerwalka är nog inte det ultimata, därför blir det en repris med Hip Hop Abs varvat med en specifikt träningspass från Insanity som heter Core Cardio & Balance. Detta kör jag året ut.

• När 2012 kickat igång så börjar jag ett nytt träningsprogram som heter Chalean Extrem som är väldigt fokuserat på styrka. Jag har inte riktigt kollat upp hur lågt det programmet är men jag har för mig att det är 3 månader långt, så jag är sysselsatt fram till mars

• Samma som förut, så tar jag en veckas paus och förhoppningsvis tillåter vädret att jag kan promenera.

•Efter det drar jag igång en runda av P90X som även det är 3 månader långt.

•Sommar är det när jag är färdig med P90X så då är det promenader och simning som står på schemat :) Sedan har det faktiskt gått ett helt år och jag hoppas att mina resultat kommer att vara grymma. Hur planen ser ut därefter är ännu oklart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0