Tree Of Life


Hemma på väggen inne i köket hänger min stora stolthet "Tree Of Life". Den satt jag med en hel söndag och är målad på en svindyr canvas. Har inte exakta mått på den, men STOR är den. Får alltid väldigt många komplimanger för den när vi har folk här på besök och någon som tycker om den väldigt mycket är min mormor. Hon fyller år nästa helg och i present ska hon få en kopia på tavlan. Satt med den idag och det kändes väldigt konstigt när den var färdig, som att se dubbelt. Dock är dom inte exakta kopior, det vore alldeles för tråkigt. Den senaste är dessutom betydligt mindre och är målad på papper. Ska rama in den och slå in i fint papper, och så får jag hoppas att hon blir väldigt glad! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0