Torsdag


Måste vara hundra år sedan jag postade en outfitbild! ;) klänning från Ellos, Kofta från Gina Tricot, Väska H&M, Converse & Raybans

Har varit i Bromma Blocks och shoppat i 4 timmar. Var främst på jakt efter presenter till Fredrik och jag hittade helt perfekta grejer till honom, så skönt! Till mig blev det några fynd från Cervera som jag ska visa senare. Är bara hemma och "mellanlandar" eftersom jag strax ska iväg igen, ska möta upp en tjej som ska köpa en tavla av mig, så roligt! :) Sålde även en tavla igår och en förra veckan, det går bra nu ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor i Nashville

Gud sa nice!!! =)

2011-08-11 @ 16:06:13
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0