Tisdag

Dagen mat och träning har sett ut så här:

Frukost:
1 kopp kaffe med mjölk, havregrynsgröt med äpple, kanel och mjölk

Mellanmål:
2 clementiner, 1 kopp te med mjölk

Lunch:
Pasta med grönsaksröra (vitkål, gul lök, grön paprika, zucchini, morot, krossade tomater, tomatpuré)
käkade dock alldeles för mycket pasta!!! Vilket resulterade i att jag hoppade över mellanmålet på eftermiddagen. Jag var alldeles för hungrig när jag kom hem från jobbet och pasta är ju mina stora kärlek. Hoppade över mellanmålet dels för att jag hade ätit för mycket och dels för att jag inte ens var hungrig då!

Träning:
40 minuter Insanity - Core Cardio & Balance

Middag:
Mos gjort på potatis och morot, 3 vegetariska köttbullar, gröna ärtor och en liten klick brunsås (hemmagjord - från scratch så klart!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0