Träningskläder


Just nu är det tvätt på gång. Gissa om mina träningskläder som jag har använt nu i 4 dagar verkligen behövdes tvättas!? :) När vi är färdiga ska vi till XXL. Tänkte köpa lite mer träningskläder så att jag inte behöver ha samma en hel vecka. Så en ny sportbh behöver jag, den blir ju svettigast av allt. Byxorna jag köpte är så himla bra. De leder verkligen bort fukt som de utlovar, de är inte ett dugg svettiga när jag kommer in! Några tröjor i material som andas vore nice, linnena ovan kommer från Rönhnisch och ser riktigt fina ut. Rosa vore nice men en matchande keps från Puma ;) SKa även köpa en gymboll och en matta så att jag kan göra situps och andra styrkeövningar.


Kommentarer
Postat av: tamara boskovic

vilken fin blogg du har :)

vad ska du göra idag då ?

2011-07-31 @ 13:57:30
URL: http://ttamaras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0