Söndag

Dagens mat och träning har sett ut så här:

Frukost 1:
1 nektarin, I kopp kaffe med mjölk, 0,5 liter vatten.

Träning:
35 minuter powerwalk

Frukost 2:
Havregrynsgröt med rivet äpple, kanel och mjölk.

Mellanmål:
2 skivor knäckebröd, 4 msk keso, 2/3 burk tonfisk, citronpeppar

Middag:
Couscoussallad med quornfilé

Kvällsgott:
Vattenmelon och frysta jordgubbar, 1 kopp te med mjölk

Jag skulle egentligen ha tränat ett pass med Hip Hop Abs innan middagen, men vi var ute och shoppade (nya träningsprylar!) så tiden blev helt fel. Men men, jag kör imorgon igen som vanligt! Anledningen till varför det blir frukost 1 och 2 är för att jag inte vill äta något "stort" innan jag powerwalkar, kaffet dricker jag för att starta förbränningen och en frukt känns nödvändigt för att inte gå ut på helt tom mage. När jag kommer in igen äter jag ordentlig frukost. Vi har även gått upp så sent nu när det är semester så vi hinner inte äta lunch utan vi äter vår frukost runt kl 12.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0