Dag 4


Nu är jag inne på dag 4 med nyttig mat och träning. Det känns så bra! Känner mig så pepp, jag längtar efter att få gå upp på morgonen och ta min powerwalk och njuter av den nyttiga maten och nu ser fram emot varje kväll då jag ska köra ett pass med Hip Hop Abs. Är inte sugen på godis eller något onyttigt och det är så skönt att svettas och känna hur hjärtat, lungorna och hela kroppen arbetar. Jag tror absolut inte på förbud och måsten är det gäller mat och träning, det leder oftast till att man inte orkar mer eller att man blir besatt av att tänka "jag får inte äta godis" vilket gör att man inte vill något hellre än att äta godis. Det handlar nog mest om att hitta en livsstil där man väljer att äta nyttigt och träna för att man vet att det är bra för kroppen. Och självklart tycker jag att man kan njuta av en bit tårta på ett födelsedagskalas, dricka vin då och då eller äta lite lördagsgodis. Det handlar om en balans där man inte får ångest så fort man äter något som är "förbjudet".


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Det later fornuftigt Charla. Jag och Jason at tacos igar till middag men de andra malen at vi nyttigt. Man kan inte hindra sig sjalv fran att ata lite gott da och da. Man maste ju ha nagot att langta till! Och jag gick inte upp ett enda gram av det. det handlar ju bara om att inte overata och gluffsa i sig onyttigt i alla mal plus att halla en konstant traning.

kul att vi bada tranar och kan dela tips och sant dar!

\Pusssssssssssssssssssssssss

2011-08-01 @ 02:51:11
URL: http://eleonorsamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0