Total Body Burn



Holy Shit, har precis kört Hip Hop Abs, cd 2 som heter Total Body Burn, det var 40 minuters tortyr, haha ;) Jag måste erkänna att jag i två av övningarna inte orkade göra så många repetitioner som man skulle, men nästa gång ska jag orka! Har hittills bara kört cd 1, men kände att jag ville gå vidare. I detta pass använder man även hantlar och matta för att göra styrkeövningar. Jag körde med 2 kilos hantlar samt mina vrist/ankel vikter som är på 0,5 kg var. Vissa övningar är nämligen väldigt "snabba" så det känns som att för tunga vikter gör att man sliter mer än bygger upp, jag tycker att man ska göra styrkeövningar med hantlar långsamt och noga, verkligen låta musklerna jobba. Men jag ska köpa 1 kilos hantlar också, hos mamma har jag dessutom 3 kilos när jag känner mig redo för det :)


Kommentarer
Postat av: Minna

jag har varit vegetarian i ca 5-6 år är inte helt säker eftersom jag var rätt liten när jag blev det för jag är bara 14 nu och ska fylla 15 :) ha en bra dag! :)

2011-08-04 @ 21:43:34
URL: http://kminna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0