Torsdag

Gårdagens mat och träning såg ut så här:

Frukost:
2 dl naturell yoghurt, 1 dl havreringar

Lunch:
8 fiskbullar i hummersås, 1 dl råris, 2 dl gröna ärtor

Middag:
Vegeterisk korvstroganoff med 1,5 dl ris, broccoli och gröna ärtor.

Igår åkte jag direkt efter frukost till Bromma Blocks för att leta födelsedagspresenter till Fredrik. Därför skippade jag morgonpromenaden för att komma iväg så fort som möjligt. Men 4 timmar intensiv shopping måste väl räknar som träning ;) det blev en väldigt sen lunch vid halv tre när jag kom hem, var hungrig som en galning! Hann vara hemma i ca 1 timme och sedan åkte jag iväg till söder för att träffa en tjej som skulle köpa en tavla av mig. Mötte upp Fredrik på väg hem för handla inför partyt på lördag och vi var inte hemma förän kl 8 på kvällen. Så en sen middag blev det också och ingen träning med Hip Hop Abs :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0