Mjölkfritt


Jag försöker att äta mjölkfritt så gott som det går. De enda mjölkprodukterna jag äter är en skvätt mjölk i kaffet, fetaost i maten och keso på knäckemackorna.  i övrigt så använder jag alltid Oatly iMat till matlagning och så gör jag smoothies på havremjölk. Hittade även hallonyoghurt från Alpro Soya som dom hade på extrapris nere i centrum. Men det är nog inget som jag direkt kommer köpa igen, de är ganska dyra plus att jag inte brukar äta yoghurt i vanligt fall heller, inget för mig helt enkelt. Det enda jag saknar är någon form av creme fraiche, vore så gott att kunna göra kalla såser. Men jag tror minsann att det ska finnas i Alpro Soyas sortiment, ska kika efter det nästa gång vi handlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0