Back In Business!


Nu har jag bestämt att sommaren är över och det är dags att återgå till verkligheten. Det innebär att det även är dags att köra stenhårt med maten igen. Under sommaren när man är bortrest och hälsar på hos många vänner och släktingar, festar m.m så blir det ju svårare att vara sådär supernyttig. Och jag bestämde mig för att det var ok att lätta på reglerna. Som resultat har jag nu gått upp 4 kg igen, vilket inte är så farligt. Men självklart är det inte roligt, men sådant man får räkna med. Jag tjurar inte över det, utan jag tackar för den här sommaren och sätter igång igen med nyttigheterna! Hade innan sommaren gått ner 16 kg, så nu ligger jag back då med 4 kg vilket gör att jag nu ligger på 12 kg. Från och med nu och 30 dagar framåt är då målet att gå ner minst 5 kg. Nu kör vi! =)

Dagens frukost blir havregrynsgröt med färska jordgubbar, färsk nektarin och 1 dl mjölk. Gott!


Kommentarer
Postat av: Lillemor

Haha yes back in buisness! Har själv startat igen. Får se om jag bloggar om det. Men ska självklart fortsätta följa dig. =D Lycka till!

2010-08-18 @ 22:16:11
URL: http://nicolesnitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0