Coffee


                            Kaffe från Starbucks i Paris 2008

Sitter och dricker kaffe för att bota min migrän, men än så länge hjälper det inte. Ibland så blir det ju så att jag får galet ont i huvudet när jag försöker sluta dricka kaffe, men jag tycker att det har funkat riktigt bra. Dricker en kopp kanske var tredje dag och det funkar hur bra som helst!
Anledningen till att jag vill dra ner på det är helt enkelt för att jag är beroende av det, vilket känns lite obehagligt faktiskt, det är ju jag som bestämmer över kroppen och inte tvärtom. Det samma gäller ju godis och onyttigheter, man måste klara av att vara starkare än suget. Att det är jag som väljer när jag vill ha godis eller kaffe och inte kroppen.
Har fått avisering från Elgiganten så nu har min våg kommit! Nästa vecka börjar jag med vägning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0