Healthy Morning!


Har varit vaken ett tag här hemma, sitter framför datan och pluggar till min tenta jag har imorgon i företagsekonomi. Det börjar faktiskt klarna lite, men det är fortfarande jäkligt svårt. Och om det är något jag inte klarar av så är det att köra på en tenta. Blir så besviken på mig själv och irriterad över att det ska vara så jäkla svårt för mig att fatta. Men det har ju med att göra att matte har alltid varit svårt för mig för att jag helt enkelt tycker att det är så ointressant och har man inte intresset så är det altid svårt att lära sig något. Men jag hoppas att jag klarar mig imorgon så att jag äntligen kan släppa det här jäkla ämnet!

Har startat dagen på ett bra sätt och det känns så skönt. Det har varit riktigt psykiskt påfrestande med vetskapen att jag har misslyckats med the diet. Men skönt att vara igång igen. Har druckigt lite kaffe, och ätit mörkt bröd med keso och tomat. Och nu står det en halvliter vatten här bredvid mig som jag ska få i mig. Runt ett tiden tänkte jag dra på mig träningskläder och ta med Ipoden på en långpromenad. Soligt och härligt ute och det är skönt att ta en paus från både datorn och pluggandet. Men just nu är det plugg som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0