Det går bra...


Det går riktigt bra för mig med ätandet och nyttigheten =) Man blir nästan förvånad över att det går bra, man förväntar ju sig att det ska vara lite svårt i början. Fast har man väl bestämt sig så brukar det ju gå bra. Så himla skönt att till skillnad från när jag jobbade på dagis så kan jag nu bestäma själv vad och när jag ska äta. Har med mig nyttiga och goda matlådor varje dag till skolan. Idag satt vi tjejer på gräsmattan i solen och åt, så mysigt! Äter bra frukost, frukt till mellanmål och sedan middag när jag kommer hem- that's it! Så skönt att ha kontroll igen. På jobbet sprang man och åt knäckebröd med ost och smör hela tiden och då kunde man käka 5 stycken liksom! Och det fanns alltid fika och man drack kaffe varje timme. Har dragit ner på kaffet och dricker istället örtte och bara kaffe ibland, men max en gång om dagen! Hoppas att det fortsätter så, snart kanske man är lika extremt het som Marisa Miller...yeah right =)

Kommentarer
Postat av: Nina

duktig du är..



som sagt. synd att du inte bodde närmre. hade gärna velat att du smittade ner mig litegranna :P

2009-08-30 @ 13:20:49
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0