Tidig morgon

Idag vaknade Jolie 5.45! Inte för att hon var pigg utan för att hon hade bajs på g. Försökte vagga om henne och hon var uppenbarligen trött men kunde inte somna. 6.20 gick jag upp med henne till Fredrik och gick och la mig en liten stund till, hann inte somna om men skönt att ligga under täcket och blunda. Fredrik kom in med henne 6.45 då han var tvungen att börja göra sig i ordning för jobbet. och som jag misstänkte hade han bytit blöja på henne. Gick upp och gjorde en flaska till henne och tittade på Nyhetsmorgon och drack kaffe medan jag matade Jolie. Hon somnade nästan direkt i min famn och jag satt och pussade och gosade med henne en stund, så mysigt när dom sover i famnen ♥ Winston sov fortfarande så jag passade på att duscha. Nu sitter vi här jag och lilleman och äter frukost och han läser bok medan jag bloggar :) Jolie sover fortfarande men jag tror hon vaknar snart, får se hur det går med sömnen resten av dagen nu när det blev så fel. En vanlig dag vaknar hon sju och sover mellan 9-10, 12.15- 14.30, 16.30-17.00 och sedan 19.30 och sover då ibland hela natten fram till sju eller så vill hon äta vid 02. Förut matade jag alltid henne kl 23, tog upp henne medan hon sov och matade, rapade och la tillbaka i sängen. Men nu har hon börjat vägra ta flaskan, så jag hoppar numera över det och ibland sover hon hela natten och ibland vill hon äta. Ger en liten flaska för att vänja henne vid att inte äta mitt i natten. Nu hör jag att lilla damen har vaknat så nu kickar vi igång denna dagen på riktigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0