Påskhelgen

Kan inte förstå att det redan har gått två veckor sedan påskhelgen! Vart tar tiden vägen, seriöst!? Jag fyllde ju även 30 år den helgen och vi åkte iväg till Staffanstorp för att hälsa på Fredriks bror + familj. Bilresan dit var ganska kaos då vi upptäckte att Jolie avskyr att sitta fast i bilstolen så länge...men efter mycket skrik, panik och många stopp så var vi äntligen framme! Barnens farmor var också där men visste inte om att vi skulle komma så hon blev glatt överraskad :) Winston har en kusin där som är 3,5 år (och en liten till som bara är 2 månader!) så han hade fullt upp med att leka med henne. Blev överraskad med sång och tårta på födelsedagen och god middag på kvällen. På lördagen firade vi påsk och det blev så himla lyckat, vi hade så roligt och satt och pratade och skrattade fram till halv två på natten (och jag fick i mig både vin och drinkar!). Det är verkligen härligt med stor familj och jag tycker att det är så synd att vi bår så långt ifrån alla på Fredriks sida av familjen. Men alltid lika kul och trevligt när vi väl ses ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0