Jolie 8 veckor

 
 I tisdags blev vår lilla docka 8 veckor ♥ I måndags var vi på BVC för vägning, mätning och så träffade vi barnläkaren. Hon är nu 56 cm lång och vägen 5032 gram. Barnläkaren sa att hon var jättefin och att allt såg bra ut - så skönt att höra. Jag fick jättemycket beröm och uppmuntran från vår BVC-sköterska att jag fortfarande pumpar ut mjölk till Jolie, hon är så himla gullig. Idag har pumpat i precis 8 veckor och jag tycker inte alls att det är jobbigt. Jag gör det fyra gånger om dagen (kl 7, 13, 19 och 22) och får ut totalt ca 1 liter om dagen, så hon har så det räcker och vi har inte behövs ge någon ersättning än. Jag har inte direkt bestämt hur länge jag ska fortsätta, men jag skulle vilja ge henne min mjölk tills hon är 4 månader. Vi får se hur det blir helt enkelt, jag kör på tills det inte funkar längre. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0